Od czterech lat systematycznie udostępniamy zleceniobiorcom i klientom badanie satysfakcji, które chętnie wypełniacie, dzieląc się opiniami i pomysłami. Niedawno zebraliśmy wyniki z kolejnej ankiety. Sprawdź, jak wypadliśmy w 2024!
Nie da się rozwijać bez solidnych danych, dlatego tworząc sterfajob.pl wiedzieliśmy, że kluczem do doskonalenia się jest zbieranie ich zarówno z wewnątrz, jak i zewnątrz. Aby wiedzieć, jakie nasze działania przynoszą pozytywny efekt, a jakie wymagają poprawy, wprowadziliśmy badanie satysfakcji. Pierwszą ankietę przygotowaliśmy i wysłaliśmy do naszych użytkowników w listopadzie 2020 r. W końcu, kto da nam najlepszy feedback, jeśli nie osoby, które w praktyce korzystają z naszych usług? Był to strzał w dziesiątkę!
Nasi zleceniobiorcy i klienci nie tylko chętnie podzielili się swoją opinią o działaniu platformy strefajob.pl, procesie podpisywania umów, współpracy z nami oraz pracodawcami, lecz także dali mnóstwo sugestii i pomysłów. Dowiedzieliśmy się, za co nas cenią, co im się podoba i czego im brakuje. To było niesamowicie rozwijające, ponieważ pomogło nam planować dalsze działania.
Od tego czasu badanie satysfakcji stało się naszą tradycją i cennym drogowskazem w wytyczaniu kierunków rozwoju zgodnych z potrzebami użytkowników. W zeszłym roku wzięło w nim udział aż 1103 osób! Jesteśmy bardzo wdzięczni za zaangażowanie zarówno tych, którzy są z nami od dawna, jak i tych, którzy niedawno do nas dołączyli! Macie realny wpływ na rozwój strefajob.pl, za co pięknie dziękujemy! 🧡💙
Ankieta przeprowadzana jest na narzędziu dedykowanym tego typu badaniom, więc spełnia wszystkie normy związane z RODO i ochroną użytkowników. Badanie satysfakcji jest w pełni anonimowe. Wyjątek stanowi udział w konkursie organizowanym w ramach tego badania, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody. Udział w konkursie jest dla chętnych, którzy zapoznają się z jego regulaminem i dodatkowymi wymogami związanymi z podaniem minimum danych osobowych w celu przekazania zwycięzcom nagród.
Podczas badania satysfakcji słuchamy potrzeb naszych użytkowników bierzemy pod uwagę zarówno opinie dotyczące już istniejących funkcjonalności i rozwiązań, aby poznać nasze mocne i słabe strony, jak i sugestie dotyczące tego, z czego chcieliby korzystać nasi użytkownicy w przyszłości. Najtrafniejsze pomysły przechodzą do fazy analizy i realizacji. Organizujemy burzę mózgów, podczas której zastanawiamy się, jak ugryźć temat, co będzie potrzebne do jego realizacji oraz ustalamy kolejność działania.
Dzięki dotychczasowym opiniom od naszych użytkowników i klientów wprowadziliśmy mnóstwo zmian. Na przykład rozbudowaliśmy wyszukiwarkę o możliwość wyboru branży, województwa i obszaru do 100 km od wskazanej lokalizacji. Wprowadziliśmy także opcję logowania i rejestracji konta na strefajob.pl poprzez Facebook i Google, a także rozpracowaliśmy temat szybszych wynagrodzeń korzystając na ten moment ze wsparcia zewnętrznego dostawcy, jakim jest aplikacja Flexee. Benefit ten znany jest pod nazwą – wynagrodzenie na życzenie – i jest odpowiedzią na potrzebę wypłacania zarobionych pieniędzy od razu po wykonanym zleceniu. 💰 W tegorocznym badaniu pytaliśmy, jak oceniana jest przez Was ta usługa i dowiedzieliśmy się, że korzysta z niej już ponad 68% użytkowników, a ponad 79% planuje zrobić to w przyszłości.
Aż 92% respondentów zgadza się ze stwierdzeniem: „Mogę w łatwy sposób wyszukać interesujące mnie zlecenie”. Tyle samo dobrze wie, gdzie szukać odpowiedzi na ewentualne pytania i niejasności. 96% uznaje opisy zleceń za czytelne i zrozumiałe, a 94% dostępne online materiały szkoleniowe za dostarczające przydatnych informacji. Proces zapisywania się online na zlecenie jest w pełni intuicyjny dla 94% użytkowników. 96% przyznaje, że rekrutacja i zatrudnienie online pozwala im zaoszczędzić czas.
Nie tylko zaangażowanie w badanie satysfakcji, ale także wyniki systematycznie rosną, co jest dla nas najlepszym dowodem na to, że podążamy dobrą drogą i przy wsparciu użytkowników stajemy się coraz lepsi! 💪