Nie działamy na oślep – czyli badanie satysfakcji strefajob.pl

Nie działamy na oślep – czyli badanie satysfakcji strefajob.pl

Od czterech lat systematycznie udostępniamy zleceniobiorcom i klientom badanie satysfakcji, które chętnie wypełniacie, dzieląc się opiniami i pomysłami. Niedawno zebraliśmy wyniki z kolejnej ankiety. Sprawdź, jak wypadliśmy w 2024!

Nie da się rozwijać bez solidnych danych, dlatego tworząc sterfajob.pl wiedzieliśmy, że kluczem do doskonalenia się jest zbieranie ich zarówno z wewnątrz, jak i zewnątrz. Aby wiedzieć, jakie nasze działania przynoszą pozytywny efekt, a jakie wymagają poprawy, wprowadziliśmy badanie satysfakcji. Pierwszą ankietę przygotowaliśmy i wysłaliśmy do naszych użytkowników w listopadzie 2020 r.  W końcu, kto da nam najlepszy feedback, jeśli nie osoby, które w praktyce korzystają z naszych usług? Był to strzał w dziesiątkę!

Nasi zleceniobiorcy i klienci nie tylko chętnie podzielili się swoją opinią o działaniu platformy strefajob.pl, procesie podpisywania umów, współpracy z nami oraz pracodawcami, lecz także dali mnóstwo sugestii i pomysłów. Dowiedzieliśmy się, za co nas cenią, co im się podoba i czego im brakuje. To było niesamowicie rozwijające, ponieważ pomogło nam planować dalsze działania.

Od tego czasu badanie satysfakcji stało się naszą tradycją i cennym drogowskazem w wytyczaniu kierunków rozwoju zgodnych z potrzebami użytkowników. W zeszłym roku wzięło w nim udział aż 1103 osób! Jesteśmy bardzo wdzięczni za zaangażowanie zarówno tych, którzy są z nami od dawna, jak i tych, którzy niedawno do nas dołączyli! Macie realny wpływ na rozwój strefajob.pl, za co pięknie dziękujemy! 🧡💙

W jaki sposób wykorzystujemy wyniki badania satysfakcji?

Ankieta przeprowadzana jest na narzędziu dedykowanym tego typu badaniom, więc spełnia wszystkie normy związane z RODO i ochroną użytkowników. Badanie satysfakcji jest w pełni anonimowe. Wyjątek stanowi udział w konkursie organizowanym w ramach tego badania, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody. Udział w konkursie jest dla chętnych, którzy zapoznają się z jego regulaminem i dodatkowymi wymogami związanymi z podaniem minimum danych osobowych w celu przekazania zwycięzcom nagród.

Podczas badania satysfakcji słuchamy potrzeb naszych użytkowników bierzemy pod uwagę zarówno opinie dotyczące już istniejących funkcjonalności i rozwiązań, aby poznać nasze mocne i słabe strony, jak i sugestie dotyczące tego, z czego chcieliby korzystać nasi użytkownicy w przyszłości. Najtrafniejsze pomysły przechodzą do fazy analizy i realizacji. Organizujemy burzę mózgów, podczas której zastanawiamy się, jak ugryźć temat, co będzie potrzebne do jego realizacji oraz ustalamy kolejność działania.

Jak rozwijamy się dzięki użytkownikom?

Dzięki dotychczasowym opiniom od naszych użytkowników i klientów wprowadziliśmy mnóstwo zmian. Na przykład rozbudowaliśmy wyszukiwarkę o możliwość wyboru branży, województwa i obszaru do 100 km od wskazanej lokalizacji. Wprowadziliśmy także opcję logowania i rejestracji konta na strefajob.pl poprzez Facebook i Google, a także rozpracowaliśmy temat szybszych wynagrodzeń korzystając na ten moment ze wsparcia zewnętrznego dostawcy, jakim jest aplikacja Flexee. Benefit ten znany jest pod nazwą – wynagrodzenie na życzenie – i jest odpowiedzią na potrzebę wypłacania zarobionych pieniędzy od razu po wykonanym zleceniu. 💰 W tegorocznym badaniu pytaliśmy, jak oceniana jest przez Was ta usługa i dowiedzieliśmy się, że korzysta z niej już ponad 68% użytkowników, a ponad 79% planuje zrobić to w przyszłości.

Czego dowiedzieliśmy się z badania satysfakcji 2024?

  • Strefajob.pl poleciłoby 95% użytkowników, oceniając współpracę z nami na 4,5 gwiazdek (w pięciostopniowej skali ocen)
  • Kontakt z nami zarówno w godzinach, jak i po godzinach pracy biura  oceniono na poziomie 4,4
  • Kompletność i rzetelność przekazywanych informacji odnośnie zleceń – 4,5
  • Terminowość wypłaty wynagrodzeń – 4,7
  • Poprawność naliczania wynagrodzeń – 4,6
  • Organizacja bezpłatnego transportu – 4,4
  • mobilnej aplikacji strefajob.pl korzysta 69% zleceniobiorców, oceniając ją na 4,5 (na 5) gwiazdek.

Aż 92% respondentów zgadza się ze stwierdzeniem: „Mogę w łatwy sposób wyszukać interesujące mnie zlecenie”. Tyle samo dobrze wie, gdzie szukać odpowiedzi na ewentualne pytania i niejasności. 96% uznaje opisy zleceń za czytelne i zrozumiałe, a 94% dostępne online materiały szkoleniowe za dostarczające przydatnych informacji. Proces zapisywania się online na zlecenie jest w pełni intuicyjny dla 94% użytkowników. 96% przyznaje, że rekrutacja i zatrudnienie online pozwala im zaoszczędzić czas. 

Nie tylko zaangażowanie w badanie satysfakcji, ale także wyniki systematycznie rosną, co jest dla nas najlepszym dowodem na to, że podążamy dobrą drogą i przy wsparciu użytkowników stajemy się coraz lepsi! 💪